Fornitore prufessiunale di rilevazione di radiazioni

15 anni di esperienza di fabricazione
banner

U novu viaghju

U 6 di lugliu di u 2022, in questu ghjornu festivu è splendidu,Shanghai Ergonomics Detecting Instrument Co., Ltd.hà fattu una ceremonia di riscaldamentu.

À 9 ore di sera, principia a cirimonia di trasferimentu.Prima di tuttu, Mr.Xu Yihe, u subdirector generale di a cumpagnia, hà fattu un discorsu.U General Manager Xu hà prima rivisitu l'anni 14 di ERGODI inseme à traversu grossi è magre, è poi hà dettu annantu à u mumentu attuale di u puntu, è infine aspittava u vastu futuru di ERGODI.

Allora, Mr.Xie Cunyou, u rappresentante di l'impiegati, hè ghjuntu in scena per parlà.Mr.Xie Cunyou hà guardatu in daretu à i so deci anni in a cumpagnia è hà vistu a crescita di a cumpagnia, chì hè diventata a credenza di e persone benevolenti.A cumpagnia da chjuca à grande, da debule à forte, cuntinueghja à andà versu a marca preferita di strumenti nucleari domestici.

Trasferitu à u novu situ-1
Trasferitu à u novu situ-2

Allora, u sgiò Liu Siping, u subdirector generale di a cumpagnia, hè ghjuntu à parlà.Mr.Liu hè appassiunatu, in nome di Shanghai ERGODI Chengdu Branch à mandà benedizioni, Mr.Liu disse, Chengdu Branch vi seguità u ritmu di a sede, a manu, a manu, è circà u sviluppu cumuni.

Allora, Tianjin Jieqiang hà mandatu una benedizione video.I fratelli è e surelle di a sede di u gruppu è di i filiali anu mandatu tutti i so benedizioni, augurendu ERGODI à un novu livellu è creendu un novu capitulu.

Finalmente, Mr.Zhang Zhiyong, u direttore generale di a cumpagnia, hà fattu un discorsu eccitante.Zhang hà dettu, Shanghai ERGODI hè stata fundata in 2008, questu hè l'Annu Olimpicu di China, cunfidenza, self-migliuramentu, self-esteem di u spiritu olimpicu in a cultura corporativa;in 2021, Shanghai ERGODI è Tianjin forti inseme, prufonda nucleari, chimicu, campu di sicurità salute.Fighjendu u passatu, incuragisce;fighjate à u futuru, inspirante.Cuore per andà, tuttu pò andà!

Trasferitu à u novu situ-3
Trasferitu à u novu situ-4

À 9:30, Mr.Zhang Zhiyong, direttore generale di a cumpagnia, Mr.Xu Yihe, subdirector generale, è Mr.Liu Siping, subdirector generale, sò ghjunti à u palcuscenicu per taglià a cinta è tagliate a torta di u novu. viaghju.In seguitu, i partenarii ERGODI, ERGODI tutti i membri, rispettivamente nantu à u palcuscenicu per piglià una foto di gruppu.

Infine, quandu a cirimonia era finita, tutti sò cullati inseme è cuminciaru una pausa di tè calda.

Trasferitu à u novu situ-5

Trasferendu à un novu situ

In u cancellu di u primu pianu, u primu hè u nostru front desk, simplicità scienza è tecnulugia di dicurazione di u ventu, chì mostra u spiritu di a fiducia culturale di a cumpagnia.

Trascendendu à u sicondu pianu, prima di tuttu, a nostra sala di tè, in u travagliu intensu, l'impiegati ponu avè un restu simplice.

Accantu à a sala di tè, ci hè a sala di riunioni, cù Windows luminoso è pulitu, atmosfera simplice è simplice, è i partenarii ponu sente u rispettu è l'entusiasmu di a cumpagnia.

Allora, hè l'uffiziu finanziariu, l'uffiziu di u direttore generale, l'uffiziu di u diputatu generale, l'ambiente di l'uffiziu chjusu, per u travagliu di cunfidenziale per fà u sustegnu esternu.

Trasferitu à u novu situ-6
Trasferitu à u novu situ-7
Trasferitu à u novu situ-8
Trasferitu à u novu situ-9

Tuttu u modu avanti, cù l'uffiziu di i direttori hè à a manca è l'area di l'uffiziu aperta per l'impiegati à a diritta.Nova casa è nova atmosfera, a carriera hè più pruspera.

Cuntinuà à avanzà, cù u cuntrollu di l'accessu, solu u persunale autorizatu pò entre.A manca hè u magazzinu, a sala di stampa, a sala di cunferenza, è à a diritta hè a nostra zona di ricerca è sviluppu.U novu ambiente di l'uffiziu hà migliuratu l'entusiasmu di l'uffiziu di u persunale.

bè?Induve hè a zona di pruduzzione è a zona di ispezione di qualità?Era sempre in u nostru primu pianu, ma u spaziu hè più grande è l'ambiente hè più còmode.

Trasferitu à u novu situ-11

Uffiziu di u direttore

Trasferitu à u novu situ-13

Zona di l'uffiziu di u persunale

Trasferitu à u novu situ-14

Zona di RICERCA è sviluppu

Passu à passu custruendu passu à passu, ju summer holding cui purtendu ren stream.Felicitazioni à Shanghai ERGODI Instrument Co., Ltd., per avè trasladatu à u novu situ!À u listessu tempu, vi sò benvenuti à visità.Mostreremu a nostra forza è cunfidenza cù un novu aspettu, decisu à diventà a marca preferita di strumenti nucleari domestici!

Trasferitu à u novu situ-16

Postu tempu: Jul-06-2022